4. Opis ciąg dalszy
i rezultat
Poprzez powyższy moudboard zasugerowałem, wybór kroju pisma bardziej futurystycznego. Detailing samochdodowy to luksusowe samochody to jest to przyszłość, dobrze jest wybrać krój pisma, który będzie szedł w kierunku futurystyczności sci-fi.
Z researchu konkurencji wyszło mi, że konkurencja w większości przedstawia się kolorem niebieskim i czerwonym. Są 2 kolory w psychologii, które kojarzą się z bezpieczeństwem jest to niebieski i zielony. Zasugerowałem wybór zielonego koloru jako, że uspokaja tak jak klienci Detailingu poszukują spokoju i bezpieczeństwa, że wszystko z ich samochodami będzie w porządku. W dodatku jest też przyszłym trendem, bo kojarzy się z przejściem na auta elektryczne.
Kształt sygnetu ma wpisane pierwsze litery nazwy “A”, “I”, “D” w kształt zainspirowany okrągłym kształtem polerki samochodowej.
Jako brand hero marki został przedstawiony samochód lamborghini huracan z kolorze zielonym, a cała identyfikacja została dopełniona kółkami na podstawie