ART IN DETAIL
1. Opis
Art in Detail to firma, która realizowałem w 2023 roku pracując w firmie Bombardier. Właściciel zgłosił sie, ponieważ uczestniczył w kursie dotyczącym zostania detailerem firmy  Cube detailing. Zachwycony szkoleniem postanowił, że w końcu zrealizuje swoje marzenie o założeniu własnego studia detailingowego w Holandii.


Przy pierwszym kontakcie zasugerował, że chce być jak CUBE detailing i że widział na instagramie jak ktoś wykreślał litery w nazwie marki i tworzył z nich sygnet. Taki zabieg z literami występuje już motoryzacji np. w znaku firmy Toyota.
Logo CUBE Detailing, 

gdzie odbywał szkolenie
Przykład w motoryzacji
gdzie litery 
w znaku są zawarte w sygnecie
2. Wstępny wywiad
Co Cię do mnie sprowadza?
Chce byc jak firma Cube detailing
Czym jest dla Ciebie Car Detailing?
  • Perfekcjonizm
  • Dla mnie Perfekcjonizm to np. Geometria. 
Logo Cube Detailing przedstawia sie w kwadracie. 
To my pójdziemy w kółka
3. Założenia
Grupa docelowa:
głównie mężczyźni (90%); w przedziale wiekowym 30-66 lata mieszkający w Holandii
Przymiotniki określające markę:
Innowacyjna, profesjonalna, elegancka, perfekcyjna
Dodatkowe informacje:
wyróżniająca się na tle konkurencji
Zakres pracy:
Znalezienie wyróżnika marki na tle konkurencji, kolor marki, typografia marki, logo, wizytówka, ulotka, teczka, katalog, cennik, roll-up, naklejka, projekt koszulki firmowej
3. Moodboard
4. Opis ciąg dalszy
i rezultat

Poprzez powyższy moudboard zasugerowałem, wybór kroju pisma bardziej futurystycznego. Detailing samochdodowy to luksusowe samochody to jest to przyszłość, dobrze jest wybrać krój pisma, który będzie szedł w kierunku futurystyczności sci-fi. 


Z researchu konkurencji wyszło mi, że konkurencja w większości przedstawia się kolorem niebieskim i czerwonym. Są 2 kolory w psychologii, które kojarzą się z bezpieczeństwem jest to niebieski i zielony. Zasugerowałem wybór zielonego koloru jako, że uspokaja tak jak klienci Detailingu poszukują spokoju i bezpieczeństwa, że wszystko z ich samochodami będzie w porządku. W dodatku jest też przyszłym trendem, bo kojarzy się z przejściem na auta elektryczne.


Kształt sygnetu ma wpisane pierwsze litery nazwy “A”, “I”, “D” w kształt zainspirowany okrągłym kształtem polerki samochodowej.



Jako brand hero marki został przedstawiony samochód lamborghini huracan z kolorze zielonym, a cała identyfikacja została dopełniona kółkami na podstawie



Projekt był realizowany
z agencją reklamową bombardier

Inne realizacje
DAcars
Rok
2024
Branża
Warsztat samochodowy
Zakres
Projekt znaku graficznego, identyfikacja wizualna marki i projekt strony internetowej
ZOBACZ
->
NEFERU
Rok
2024
Branża
Beauty
Zakres
Znalezienie wyróżnika marki, projekt znaku graficznego i identyfikacja wizualna
ZOBACZ
->
Jeśli zainteresowało Cię moje życie portfolio i myślisz, że się dogadamy to daj mi znać:
Kontakt@karolpawluch.pl
+48 537 332 183